2012. december 28., péntek

Part 26. Bocs,de ezért bűnhődnötök kell!


…-Teljesen,ha meggyógyul,majd meglátod!-ezzel lezártam a témát.Megebédeltünk aztán visszamentünk a hotelbe a csomagjainkért,aztán indultunk.

Már a repülőn ültünk.Zayn a felszállás után egyből elaludt.Én az ablakhoz dőltem és néztem a kilátást.Hamar meg is érkeztünk.
-Zayn!Édesem!Ébredj!-lassan nyitogatta szemeit.Bekötötte övét és visszacsukta a szemét.Már nem aludt.Leszálltunk a gépről és 4 kapucnis srác állt egymás mellett.
-Kicsit se vagytok feltűnőek!-öleltem át Liamet.
-Bocs,de nem volt jobb ötletünk.-suttogta.Sorban megöleltem a srácokat és elindultunk a csomagjainkért,aztán haza.Hamar hazaértünk.Felpakoltunk a szobánkba,aztán visszamentünk.A srácok a kanapén ültek.Leültem velük szembe.
-Na mesélj,hogy tetszett!
-Király volt!Imádom Párizst!Liam gépén holnap nézzétek meg a képeket,bár előtte én átnézem őket.
-Zayn felengedett?-Liam.
-Teljesen!
-Ez esetben mindent bevetettél?-Niall Zayn telefonjában turkált.
-Hát ja…-Niall felkuncogott.Minden srác a képernyőt nézte és ők is nevettek.-Mi van?
-Ezt nem magyarázod ki!-Niall felém mutatta a telefonon a képet.Én feküdtem rajta a takaró alól kilógott az egyik lában,a hajam össze-vissza és ott voltak az ágyon a fehérneműk.Elvörösödve rohantam be Zayn szobájába.
-Te mennyire voltál észnél amikor ezt csináltad?-képébe nyomta a telefont.Nem haragudtam rá,de azért engem ne fényképezgessen meztelenül.
-Figyelj én nagyon szeretlek,majd holnap reggel megbeszéljük.-elfordult az ágyon és visszaaludt.Visszamentem a fiúkhoz,visszaadtam a telót és visszaültem.
-Jó volt,szép volt,emlékem is marad szóval zárjuk itt le a témát!
-Na jó inkább menj aludni,mert holnap iskola,de mi az tapasz a kezeden?-Louis a karkötőim feletti tetkómra mutatott.
-Ez az emlék!-felálltam és a szobámba mentem.Összeszedtem a cuccom,elmentem fürdeni,majd befeküdtem az ágyamba.Beállítottam hajnali kettőre az ébresztőm.Elaludtam és az ébresztőre ébredtem.Elővettem a haj vasalót,fekete szem ceruzát,körömlakkot és sminket.Bementem Liamhez és kifestettem a körmeit.Aztán bementem Louishoz.Teljesen kisminkeltem,de nem ébredt fel.Aztán Niallhoz mentem.Rajzoltam az egész testére.Végül Harryhez mentem,ő járt a legrosszabbul.Bedugtam a haj vasalót,mikor felmelegedett,lassan kivasaltam Harry loknijait,aztán visszamentem a szobámba és egy lapot 4 felé téptem.
1.lap
„Liam köszi a tippeket,de utálom a szoknyákat és ezért bűnhődnötök kell!”
2.lap
„Louis ne próbálkozzatok azzal,hogy rám szoknyát adtok,bárki kedvéért,mert utálom a szoknyákat.Bocs,de bűnhődnötök kell!”
3.lap
„Niall a szoknya a lányos lányokra való,én nem olyan vagyok,utálom a szoknyákat.Bocs,de bűnhődnötök kell!”
4.lap
„Harry ezt a jövőben elkövetett poénjaidért és a szoknyák miatt kapod,utálom a szoknyákat.Bocs,de ezért bűnhődnötök kell!”
Mindegyik lapot letettem a fiúk éjjeli szekrényére és lefényképeztem őket.Jót nevettem,majd visszamentem aludni.Fél hétkor nem az ébresztőm keltett,hanem a világ legédesebb hangja.
-Jó reggelt cicám!-apró puszikat nyomott az arcomra.
-Máris kelni kell?-törölgettem a szemem.
-Igen,de ezt úgy mondod,mintha most aludtál volna el.
-Majd elmondom.-lassan felültem,aztán kikeltem az ágyból.Zayn már fel volt öltözve,haja profin belőve és útra készen állt.Bementem a fürdőbe,elvégeztem a reggeli teendőimet,felvettem egy pólót,egy csőszárú nadrágot,egy tornacipőt és a sapkámat.Hajamat kivasalva hagytam alatt.Sminket nem tettem fel,összepakoltam a táskámat,fogtam a deszkám és lementem.Megreggeliztünk aztán elindultunk.Mikor megérkeztünk Zayn ment a barátaihoz én meg megkerestem Phot.Első és második óránk rajz volt.Önarcképet kellett készítenünk a tavalyi énünkről.2 órán át csinálhattuk.Phonak meséltem a hétvégémről,meg ő is mesélt az övéről.
Ezt alkottam:

Tavaly pontosan így néztem ki,de most boldogabb vagyok.7 órám volt.Zayn írt egy sms-t,hogy van egy kis dolga amit el kell intéznie,ezért nem várt meg.Deszkával gurultam haza.
-Megjöttem!-kiabáltam az ajtóból.4 ideges fiú jött ki a konyhából.Harry fején sapka volt,haja kezdett göndörödni,de még mindig egyenes volt.Liamnak még mindig színesek voltak a körmei.Niallon halványan látszottak még a rajzom nyomai.Louis pedig már tiszta volt.
-Bűnhődnünk kell?-mondták egyszerre karba tett kézzel.Elmosolyodtam és felmentem a szobámba.Letettem a cuccaimat és visszamentem.A fiúk a lépcsőnél sorakoztak.Louis a vállára kapott.
-Tegyél le!Megérdemeltétek!-jót nevettek aztán letett a kanapéra,körém álltak és mosolyogva néztek le rám.Nagy csikizésbe kezdtek,amit soha se bírtam,ezért össze-vissza nevettem,de hiába kértem őket nem hagyták abba.A végén már nem kaptam rendesen levegőt,de jött a hősöm és megmentett.
-Mi folyik itt?-Zayn hatalmas léptekkel szelte át a nappalit.Fejem már piros volt,vagy nem is tudom milyen színű.
-Bűnhődik.
-Se-se-seg-segíts!-kezeim és lábaim le voltak fogva,ezért nem nagyon tudtam mozogni,de ide-oda forogtam,de hiába.Zayn elgondolkodva nézett ránk,majd a fiúkra szólt.
-Srácok!Elég!-a fiúk hirtelen kapták el kezeiket és felfutottak a szobájukba.Hirtelen kapkodtam levegő után,ami miatt nagyon rosszul éreztem magam.Fel akartam állni és üdvözölni Zayn,de amint felálltam elsötétült minden.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése