2012. december 1., szombat

Part 10.Díj átadó II.


…-Nézz rám.-mögém lépett és megfordított.-Olvasd ki a szememből az érzéseimet,nem tudok nélküled lenni!Hiányzik,ha nem beszélünk,a közelséged,a szív dobbanásod.


Kerültem a tekintetét.
-Nem érdekel!-visszafordultam a tükör felé.Mögém lépett és átkarolta a derekam,vállamra tette a fejét és a tükörben kereste a tekintetem.-Engedj el!-leeresztette a karjait.Megfordultam,megfogta az arcom és a tekintetünk találkozott.Fogva tartották a szemei az enyémet.
-Kérlek!-szemei tükrözték a megbánást,a szeretetet.-Tiszta szívből sajnálom!-a szívem rögvest megbocsátott volna,de az agyam tiltakozott.Könnyek gyűltek a szemembe,már elengedte az arcom,de a tekintete fogva tartott.
-Nem lehet!-suttogtam,közben legördült egy könnycsepp,de nem mozdult és én se.-Nem tehetem!-suttogtam.
-Miért ne tehetnéd?Kérlek látom rajtad,hogy te is szenvedsz!-letörölte a könnycseppet.
-Szenvedek is,de ha most megbocsátok akkor még többet fogok!-megtöröltem a szemem és kisétáltam a szobából.Visszamentem a helyemre ahol Tyler idegesen várt.
-Merre voltál azt mondta itt maradsz?
-Mindegy,de nem bánod,ha most elmegyek?-a srácok mögöttem hallgatóztak.
-Mi a baj?Mi történt?-legördült egy könnycsepp megint.
-Otthon majd elmondom,de had menjek most el kérlek!
-Veled megyek!
-Ne!Most szeretnék egy kicsit egyedül lenni,meg egyébként is ez az este rólad is szól!Maradj!Otthon találkozunk!Szeretlek!-elindultam a hátsó kijárat felé,de Zayn kint cigizett.Elsétáltam mellette és elkezdtem sétálni,de inkább futni.A könnyeim csak úgy szaladtak kifelé.A sminkem teljesen lefojt az arcomon és eltévedtem.Előkerestem a telefonomat és tárcsáztam a taxi számát,de nem tudtam megmondani hova jöjjön ezért becsöngettem egy házhoz,hogy megkérdezzem merre is vagyok.
-Szia Cica!Segíthetek valamiben?-nyitott ajtót egy fiatal srác.
-Megtudnád mondani hol vagyok?
-Az ajtómban,de az ágyamba is lehetnél!-indulni akartam,de visszarántott.-Hova indulsz egyedül ilyen későn?Gyere be nálam biztonságban leszel!-húzott befelé a házba,de én ellenkeztem.-Ígérem nem fog fájni!-megszorította a csuklóm és magához rántott.Ellöktem magamtól és futni akartam,de befogta a szám és az ajtó felé tuszkolt.Becsukta,de nem zárta be.Ellökött és a földre estem.-Miért jársz ilyen környékre ilyen későn kedvesem?Hú de sexy vagy!Ész veszejtő!-közelebb jött és csókolgatni kezdte a nyakam.
-Eressz el!Ne érj hozzám!-toltam el,de erősebb volt nálam.
-Mondom,hogy nem fog fájni nyugodj meg!Egyébként mért sírsz?
-Semmi közöd hozzá!-féltem tőle és ő ezért bátrabb volt.Letörölt egy könnycseppet és a helyére egy puszit nyomott.Elfordítottam a fejem.Undorodtam tőle.-Kérlek engedj el!
-Már késő!Hidd el jól fogod magad érezni!-elkezdtem hátrafelé csúszni a földön.Ő folyamatosan jött utánam.Mellkasához húzott és csókolgatni kezdett ismét.Próbáltam eltolni,de nem bírtam.Lehúzta a ruhám cipzárját.Sírtam és próbáltam magamtól eltolni,de nem volt hozzá erőm,olyan szorosan magához húzott,hogy nem.
-Segítség!!-kiabáltam,de befogta a számat.
-Senki nem fog meghallani!-elkezdte lehúzni rólam a ruhát,de csöngettek.Fel akartam állni,de megelőzött.Felhúzott a földről és belökött egy szekrény szerűségbe.-Ha meg mersz szólalni,ez volt életed utolsó napja megértetted?-a szívem ezerszer gyorsabban vert,csodáltam,hogy nem kapok szív infarktust.Csak bólogattam.Becsukta az ajtót én lecsúsztam a földre és sírtam.
-Szia!Segíthetek?
-Szia!Bocs hogy ilyen későn zavarok,megtudnád mondani,hogy merre vagyok,mert eltévedtem.-olyan ismerős volt a hangja.
-Persze!Jefferson Street 24/b.
-Köszönöm!Jó éjt!
-Neked is!
-Zayn!Kérlek segíts!-nem tudtam,hogy ő az e,de egy próbát megért.-mielőtt becsukta volna.
-A nevemet mondta valaki?
-Nem,szerintem félre hallottad,csak a barátnőm szórakozik.
-Ne hagyj itt!Meg akar erőszakolni!-kiabáltam torkom szakadtából az ajtó csapódott és lépteket hallottam.Kinyílt az ajtó.
-Megmondtam,hogy ne szólalj meg!-kirángatott és közben leesett rólam a ruha.
-Ne!Eressz el!Zayn!Kérlek segíts!Zayn!
-Hallgass!-pofon csapott és a földre estem.Ismét magához húzott és levette a felsőjét.
-Ne!Nem akarom ezt!Engedj el!
-Az enyém leszel és kész fogd már fel innen nem jutsz ki!-elbőgtem magam,mert tudtam,hogy igaza van.-És ne sírj már!Élvezd te is és akkor jobb lesz!-becsuktam a szemem és még mindig próbáltam eltolni,de ő lerángatta rólam a cipőt és a harisnyát.Egy szál fehérneműben feküdtem alatta.Hirtelen kinyílt az ajtó és leszedte rólam a srácot!
-Öltözz!-parancsolóan szólt,de nem tétováztam,felvettem a szoknyám és a cipőm,de nem kötöttem meg.Kezembe fogtam a harisnyám.Segítőm jól elverte a srácot!-Még hogy a barátnőd szórakozik veled mi?Ezt neked!-bevert neki még egy nagyot!-Soha többé ne merj még gondolni se rá!
-Elég!-kiáltottam el magam.-Ne süllyedj le a szintjére!-felállt és felém közeledett.Remegtem és sírtam egyszerre.Visszanézett a földön fekvő véres arcú srácra.
-Soha többé ne találkozzunk különben esküszöm megöllek!-fenyegette meg.-Gyere!Indulunk!-megragadta a csuklóm és húzott maga után.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése