2012. december 10., hétfő

Part 16.Arra gondoltam.


-Igazad van!Nem tudom,de olyan gúnnyal mondta,mintha azt várta volna,hogy felhúzom magam,de én elhittem inkább.Nem így ismerem őt és szerintem nem csalna meg.Nem keresek kifogást,mert jól érzem magam vele és nem akarom elveszíteni.Lehet,hogy a elveszítés gondolta miatt hittem el az egészet,de köszönöm,hogy észhez térítettél.-hozzábújtam,ő meg helyeslően bólogatott.


-Holnap nem mész suliba,hanem kibeszéljük ezt az egészet!Megyek még összepakolom a maradék cuccom.Írd meg addig a házid este elmegyünk valahova.
-Nekem nincs kedven sehova se menni!De Orlandohoz viszont kimegyek a házik után!-fontam karba a karjaim.
-Nem érdekel mit akarsz!7-re hazaérsz,mert 8-ra foglaltam asztalt!-felállt és az emeletre ment!
-Utállak!-kiabáltam utána.
-Én is szeretlek!-felmentem és becsaptam az ajtót.Megírtam a házikat aztán kimentem a parkba.Orlando nem volt sehol,csak egy lány.Lassan közeledett hozzám.
-Szia!Sasha vagyok Orlando tesója.-nyújtotta a kezét.
-Szia!Diana!Történt valami Orlandoval?
-Hát…volt egy kisebb balesete,eltörte a lábát.Anya eltiltotta a deszkától.Azért jöttem,mert megkért,hogy mondjam el,hogy nem tud kijönni,egy ideig,de majd látjátok még egymást.És hogy nagyon sajnálja.Bocs,de nekem mennem kell.
-Mond meg neki,hogy jobbulást és várni fogom.-ezzel faképnél hagyott a csaj.Szegény Orlando.Hazagurultam és felmentem a szobámba.Tyler kopogott az ajtón.
-Vendéged van!-mondta még mindig az ajtó túl oldaláról.
-Nem érdekel senki!Hagyjál!-kiabáltam.Hason feküdtem az ágyon és a telómon játszottam.
-Még engem se akarsz látni!-lépett be Zayn az ajtón.-Bocs,de nem bírtam holnapig várni.
-Szia!-leült mellém az ágyra.-Ennyire hiányoztam?-lassan hozzábújtam.
-Hát… fogalmazhatunk így is.Tylerhez jöttem,mert beszélni akart velem.
-Pff… ennyit arról,hogy hiányoztam.-nevettem el magam.
-Mi a baj?-eltűrte egy rakoncátlankodó tincset a fülem mögé.
-Semmi.Csaj Tyler el akar vinni vacsorázni,de semmi kedvem hozzá.-húztam el a szám.-Meg Orlando eltörte a lábát,ezért most egy darabig nem látom.De semmi baj.-megpuszilta a homolokom.
-Menj el Tylerrel vacsizni,mert addig is együtt vagytok.Orlando meg úgyis meggyógyul.Semmi baj.-felállt és kisétált,én meg visszadőltem az ágyra.10 perc után fogtam magam és elmentem zuhanyozni.20 percig áztattam magam a zuhany alatt.Megtörölköztem,de nem hoztam be ruhát,ezért magamra tekertem a törcsim és bementem a szobába,ahol Zayn nézelődött.
-Jézusom!Te még mindig itt vagy?-ijedtem meg,ahogy beléptem.
-Jézus azért nem vagyok,de ha akarsz így is hívhatsz én nem bánom.-lépkedett közelebb a csibészes mosolyával.Én csak mosolyogtam,mert éreztem,hogy ezt fogja mondani.Szorítottam a törölközőt,amikor odaért hozzám.Átölelte a derekam.-Szeretlek!-ajkait ajkamra tapasztotta.Lassan bal kézzel toltam el magamtól.
-Holnap nem megyek suliba.Tyler gondolom említette.-helyeslően bólogatott,de a kezei még mindig a derekamon voltak.-Megengeded,hogy felöltözzek,mert nem szeretem,ha így látnak.-kiment a szobából és én gyorsan felöltöztem.Copfba kötöttem a hajam és kimentem.
-Merre vagytok?-kérdeztem miközben lassan sétáltam le a lépcsőn.
-Nappali!-jött a válasz.
-Mizu?-ültem le melléjük.
-Én most indulok!-felálltam és átöleltem.Lágy csókot nyomott ajkaimra és a homlokomra.-Jó éjszakát!Majd látjuk egymást!-intett Tylernek és lassan kisétált.
-Te is készülődj és mi is indulunk!-felment az emeletre én meg mentem utána.Felvettem a pulcsim és a cipőm,eltettem a telóm és lementem.Tyler is lent volt,így indultunk.Egy olasz étterembe mentünk.Mikor elfoglaltuk a helyünket,már jött is a pincér.
-Jó estét!Sikerült már választaniuk?
-Én egy Margaritha Pizzát szeretnék.-vágtam rá.-És buborékos vizet.
-Szintén.-válaszolt Tyler is.
-És miről akarsz beszélni?-kérdeztem,hogy addig is ne unatkozzunk,ha már elrángatott.-Miért jött át ma Zayn?
-Meg kellett beszélnem vele pár dolgot.
-De miért nem mondod el?Miért titkolózol?-fakadtam ki.
-Nem titkolózok!Nyugi,mindjárt elmondok mindent.-kihozta a pincér a pizzáinkat és elment.-Szóval kezdjük azzal,hogy mikor elmentél Zaynhez,telefonon értesítettek,ha én szeretném még játszani Scott szerepét a Teen Wolf-ban,akkor szerdán délután legyek a megbeszélt helyen.Ezért nekiálltam szervezni az utat elmentem jegyet foglaltam,meg ide oda mentem,hogy elintézzek itthon mindent,meg ma is ezeket csináltam délelőtt.A holnapi napot mindenképpen veled akartam tölteni és mindent elintéztem,ezért voltam annyira fáradt tegnap.-miközben mesélt szépen lassan ettük a pizzát.
-Oké és Zayn miért volt nálunk?Ezt is magyarázd el.
-Hát…ez hosszabb történet,de rólad van szó.
-Rólam?Már megint mi van velem?
-Semmi,csak…
-Csak?Ne kelljen már minden szót kirángatni belőled!-mondtam egy kicsit hangosabban.
-Cshhh!Étteremben vagy!Viselkedj!-mindenki minket nézett,de kit érdekel.
-Nem érdekel!Mond már tovább!
-Zaynel beszélgettünk és azt mondta a srácok is tökre kedvelnek meg minden és…
-És??-türelmetlenkedtem már.
-Arra gondoltunk,de csak azért,hogy ne legyél egyedül,hogy odaköltözhetnél hozzájuk addig,amíg nem vagyok itthon.

2 megjegyzés:

  1. Imádom a PIZZÁT jóóó a kép!! :DD XD Amugy így tovább hajrááááá!! :))) <3<3<3

    VálaszTörlés