2012. december 24., hétfő

Part 24.Készen állok


…-Zayn Jawadd Malik igyekezz már!-sürgettem.Levette a kendőt,az volt az első,hogy megtöröltem a szemem.Gyönyörő arcvonásai a fényben csodásan rajzolódtak ki.Megfordultam és a korlátba kapaszkodtam.A látvány gyönyörű volt.Zayn átkarolta a derekam és a vállamra tette a fejét.
-Tetszik?-megszólalni nem tudtam annyira gyönyörű volt.


-Én…-elakadt a szavam is a kilátás gyönyörű volt,de honnan tudta,hogy ide szeretnék jönni.Erről nem meséltem neki.-Ez…-kezemet szám elé tettem és egyszerűen nem fogtam fel a történteket.Könnycseppek gördültek végig az arcomon.Nem a fájdalom miatt sírtam,hanem a boldogság miatt.Zayn maga felé fordított és mellkasához bújtam.-Köszönöm!-hangom egy kicsit elcsuklott.Zayn lassan puszilta le a cseppeket.
-Soha,senkit nem szerettem még úgy mint téged!Tyler mondta,hogy kiskorod óta ide szerettél volna egyszer jönni a családoddal.Én még nem számítok a családodnak,de szeretnélek mindenképpen boldoggá tenni és ezzel akartam kezdeni.-mosolya tükrözte a boldogságot és a szemei csillogása a szerelmet.-Szeretlek!
-Gondolhattam volna,hogy Tyler leplezte le a titkom.Zayn  én se szerettem még senkit úgy ahogy téged és ennél csodásabb meglepetést nem is okozhattál volna.Életem egyik leggyönyörűbb emlékei közé fog tartozni ez is.Szeretném,ha tudnád,hogy te vagy az első férfi és remélem az utolsó is akit szeretnem kell.Én is nagyon-nagyon szeretlek!-karjaimat nyaka köré fontam,ő derekamon pihentette a kezét.Hosszú szerelmes csók volt a miénk.
-8-ra foglaltam asztalt a vacsorához,öltözzünk át és induljunk rendben?
-Nekem teljesen megfelel.-bent körbenéztem még a szobában és kinyitottam a bőröndömet.Egy cetli volt a tetején:
„Ne haragudj ránk,de tudjuk,hogy így jobban fogsz tetszeni Zaynnek!Ja és csináljatok sok képet! Üdv:Louis,Liam,Niall,Harry!”
Két fekete szoknya volt benne.Egy-egy hozzá illő cipővel és kiegészítőkkel.Feltúrtam az egész táskát,de egy farmert vagy pólót nem találtam benne.Belepakolták a sminkjeim,a hajvasalóm,ultra sexy fehérneműk,ezek mikre gondoltak,amikor elpakoltak?Nem találtam benne semmiféle pizsama szerűséget.
-Kész vagy?-szólt Zayn az ajtó mögül.
-10 perc!-szóltam vissza.Villámgyorsan letusoltam aztán felvettem az egyik szoknyát,ami förtelmesen állt.
Utálom a szoknyákat!Felvettem hozzá a fekete lapos talpú cipőt.Hajamat kivasaltam és egy enyhe füstös sminket tettem fel.Kivettem a fekete kistáskát és beletettem a pénztárcám és a telefonomat.Kiléptem Zaynhez.A szája szó szerint leesett.
-Cso-cso-csodás vagy!
-Megölöm őket!Készülj fel!-Zayn elmosolyodott és magához húzott.
-Szépségem most,hogy mondod,beszélhetnénk velük,hogy megérkeztünk!És te most is ugyanolyan gyönyörű vagy,mint eddig,de ez az éned jobban vonz.-perverz mosolya miatt ellöktem magam mellől.Elővette a telóját és a Skypeot indította el.A srácok fent is voltak.Letette az asztalra a telefont,mi pedig leültünk a kanapéra.Amint megláttam őket bele is kezdtem a mondókámba.
-Hogy képzelitek ti ezt?Legszívesebben utcára se mennék így ki,de Zaynnel nem akarok kicseszni!Pizsamát nem is tettetek,most mibe aludjak?
-Nektek is sziasztok!Diana úgy képzeltünk,hogy mint látjuk Zayn szemében a tüzet gondoltuk nem fog kelleni pizsama.Gyönyörű vagy és próbálj meg kibírni 2 csajos napot.Zayn használd ki a … tudod mit.-a négy srác idétlenül vigyorgott,Zayn pedig jobbra-ballra ingatta a fejét.
-Oké,de mi most megyünk!Sziasztok!
-Sziasztok,jó szórakozást!-a srácok mutogattak még valamit,de Zayn kikapcsolta a hívást.
-Mire gondoltak a srácok a „használd ki” kifejezésnél?-kézen fogva indultunk el a hotelból.A város fényei gyönyörűek voltak,ahogy maga a város.Zayn zavartan mosolygott.
-Semmire!
-De látom,ahogyan mosolyogsz.-mosolyogva bökdöstem a karját.
-Majd este elmondom.-megérkeztünk a vendéglőbe.Egy kedves fiatal lány üdvözölt minket.
-Jó estét kívánok!Van esetleg foglalásuk vagy asztalt szeretnének?
-Jó estét!Van foglalásunk Zayn Malik néven!-a lánynak felcsillant a szeme.
-Már látom is Mr.Malik.Kérem kövessenek!-elindult előttünk mi pedig mentünk utána.A vendéglő sarkához mentünk,ahol két főre volt megterítve.Zayn kissé merev volt és mintha feszült is lenne.Próbál minél kisebb felületen megérinteni.Ez zavar.Leültünk egymással szemben.Lábaimat próbáltam összekulcsolni övéivel,de kihúzta.A pincér kihozta az étlapot.
-Jó estét kívánok!Én leszek ma este a pincérjük!Hozhatok esetleg valamit inni amíg választanak?
-Én egy kólát szeretnék!-mondta Zayn.
-Én is!-mosolyogtam.A pincér elment,mi pedig az étlapot nézegettünk.-Te mit eszel?-kérdeztem.
-Csirkemellet krumplival.Te?-zárta össze az étlapot.
-Én is!-fogalmam nem volt mit akarok enni.Zayn azóta ilyen feszült amióta a fiúkkal beszéltünk.A pincér visszajött kihozta a kóláinkat és Zayn leadta a rendelést.-Kimegyek a mosdóba!Egy perc és jövök!-mondta halkan.Felálltam és kimentem.Elővettem a telómat és Liamat hívtam.
-Szia!Mi a baj?-kérdezte.
-Szia!Mi a baja Zaynnek?Amióta beszéltünk azóta olyan merev,feszült és próbál nem érintkezni velem.-halk kuncogást hallottam a vonal végéről.
-Most jól figyelj!Csak az a baja,hogy kanos!Szeretne már túlesni veled az elsőn,de semmi komolyabb nyugi!És most inkább menj vissza és töltsetek együtt minél több időt!Csináljatok sok képet!Zayn táskájába…
-Szeretlek Liam és köszönöm a segítséget!-visszatettem a telefonomat és visszamentem.Már a vacsoránk is kint volt az asztalon.Megvacsoráztunk és közben beszélgettünk.Vacsora után fizettünk és elmentünk sétálni.Már kezdtem fázni amit Zayn észre is vett.
-Fázol?-húzta végig libabőrös kezemen kezét.-Menjünk vissza nehogy megfázz!-visszafelé már gyorsabban mentünk.Felmentünk a szobánkba.-Mihez lenne kedved?
-Tudsz várni kb. 20 percet?-Zayn eltöprengő fejet vágott,de bólintott.Bementem a fürdőbe és leültem a kád szélére.Levetkőztem és letusoltam.A bőröndöm még mindig bent volt,ezért kivettem belőle egy csipkés fehérneműt.Felvettem és elnevettem magam a látványon.Hogy nézek ki?Ennek nincs semmi értelme,de ha egyszer élünk akkor legyen!Elvégeztem mindent,leborotváltam magamról a szőrt és a köntösbe bújtam.Arcom szerintem vörösebb volt mint egy paradicsom,de Ő boldoggá tett engem és ezt én is szeretném viszonozni.Tudom,hogy megbízhatok benne és,hogy nem hagyna el utána.Kiléptem a fürdőből.Zayn kint volt az erkélyen és cigizett.Elhúztam az üveg ajtót és átöleltem.
-Menjünk vissza,mert megfázol!-visszalépkedtem a szobába.Zayn elnyomta a cigit és bejött.
-Már le is tusoltál?Fáradt vagy?-arca feszes volt.Elé léptem végigvezettem lentről felfelé a kezem a mellkasán és testemet övéhez nyomtam.-Ne!-tolt el magától.-Most ne játssz velem kérlek!-fogta meg kezeimet és láttam rajta,hogy tényleg hiánya van.Karjaimat nyaka köré csavartam és felhúztam magam.Lágy csókot nyomtam ajkaira és vártam a viszonzást.Viszonozta.Megemelt és lábaimat dereka köré fontam.Letett az ágyra és ellépett.-Nem kéne ezt csinálnunk.-szólt és elfordult.Mögé léptem átöleltem a derekát és vállát puszilgattam.
-Zayn tudom mit akarsz!-megfordult.-És én is szeretnélek boldoggá tenni!
-Ne kényszerből feküdj le velem!Csak akkor,ha úgy érzed készen állsz rá.-megpuszilta az arcomat és elsétált mellettem.Ráugrottam a hátára.
-Készen állok!-súgtam neki egy cuki nevetés kíséretében.Leszálltam róla,ő megfordult.Lassan húztam szét a köntöst és kacéran mosolyogtam.Lehullott a köntös a földre én pedig nevetve álltam előtte.-Tudom nevetségesen nézek ki!-mutogattam.Magához húzott és megcsókolt.Lekapcsolta a villanyt és…


A többit a fantáziátokra bízom! :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése