2012. december 14., péntek

Part 19.Rám ragadt a jó kedved.



…-Szia!-letettem és eltettem.Zayn a barátaival volt kint az udvaron,mikor meglátott megindult felém.

-Szia!-átölelte derekamat és lágy csókot nyomott ajkaimra.Jókedve volt.-Nem láttalak a szünetekben.Merre voltál?
-Szia!A teremben,nem volt kedven kijönni.-simogattam a mellkasát.-Mi ez a jókedv?-kérdeztem mosolyogva.
-Semmi,csak jó kedvem van.-nevetett.Felkapott és megperdített a levegőben.
-Ezt ne csináld többet!-nevettem el magam,de próbáltam szigorúan megfenyegetni,de ellépett és incselkedni.
-Mert mi lesz akkor?
-Hát…sikítok!-lassan elindult felém mire én hátrálni kezdtem,aztán futni.Zayn barátai felé vettem az irány,mert mellettük volt az ajtó.4 srác állta el az utam.Hátra fordultam és Zayn szépen lassan közeledett.
-Engedjetek!Kérlek!-akartam áttörni magam rajtuk.Egy csomóan minket néztek.
-Nem lehet, a főnök nem engedi.-nevettek.Hirtelen mögém lépett és felkapott.
-Tegyél le!-kiabáltam a nevetés közben.Mr.Bolton közeledett felénk.
-Mr.Malik tegye le azt a lányt!Ez itt iskola és nem játszótér!-Zayn letett a földre,de szorosan tartott maga előtt.A tanár elsétált.
-Milyen órád lesz?-fordított maga felé.
-Rajz.Neked?
-Irodalom,aztán tesi.Megvársz vagy…
-Szerintem hazamegyek összepakolok és átmegyek.-mondtam.
-Akkor otthon találkozunk.-megcsókolt,majd vidám ment órára.A jókedve átragadt rám és lerajzoltam őket.
Óra után vidáman gurultam haza.Össze szedtem a könyveimet és beletettem a suli táskámba és elpakoltam még pár dolgot.Kihúztam minden áramos dolgot.A hűtőből is kipakoltam azt a néhány dolgot ami itthon volt.Kivittem a szemetet aztán bezártam a házat.Jól megnéztem a házat aztán elindultam.A táskám kicsit nehéz volt,de kibírható.Deszkával 1 óra 23 perc alatt értem a fiúk házához.Zayn megmondta a kapu kódját ezért bementem,aztán az ajtón is.
-Sziasztok!-kiabáltam az ajtóból.2 srác futott le az emeletről,és nekem rohantak.
-Szia!-kiabálták.
-Mizu skacok?Mi ez a jókedv?Zayn már hazaért?
-Semmi,csak örülünk,hogy itt vagy.
-Szia!-köszönt a konyhából kifele jövet.Ledobtam a táskám és ráugrottam,nem tudom hogy jött az ötlet,de mind ketten a földre estünk.A fiúk csak nevettek rajtunk,de mi is magunkon.-Ezt miért?-kérdezte miután levegőt is vett.
-Szia!Mert rám ragadt a jó kedved.-mosolyogtam és leszálltam róla,majd felsegítettem.
-Gyere megmutatom a szobád!-felvettem a deszkám és a táskám és mentem Zayn után az emeletre.-Ez itt.-kinyitotta az ajtót és egy közepes méretű szoba állt előttem.Van benne egy nagy francia ágy,egy szekrény,egy íróasztal és egy fotel.-Megfelel?
-Persze!Ez remek.Köszönöm!-megöleltem és behúzta őt is a szobába.Az ágy mellé volt rakva a két utazó táska is.
-Mit szeretnél csinálni?Kipakolni,lejönni,tanulni,beszélgetni vagy bármi máshoz?
-Szerintem kipakolok.De előtte megteszek valamit.
-Mit?-karjaimat nyaka kör fontam és lassan hozzá simultam.Puszilgatni kezdtem a nyakát és haladtam felfelé.Mikor ajkaihoz értem gyors puszit nyomtam a szájára és elléptem.-Ez ez mi volt?-vágott kétségbe esett fejet.
-Csak húztam az agyadat.-önelégült mosollyal kitoltam a szobából.Becsuktam az ajtót és nekiálltam pakolni.Mindkét táskát kipakoltam és szépen betettem a szekrénybe.Lefeküdtem az ágyra és a plafont néztem.Kopogtak.-Gyere!-Louis lépett be az ajtón.
-Na hogy tetszik?
-Csodás!Köszönöm.-leült a fotelba,én meg felültem az ágyon.
-Király.Akkor most elmondok néhány dolgot.1.Megígértük,hogy vigyázunk rád,tehát te is vigyázz magadra!2.Ha valami baj van,akkor Liammel beszéld meg,de velünk is megbeszélheted,csak ő megértőbb.3.A mi házunk a te házad is mostantól.4.Niall elől ne vedd el a kaját!5.Ne gondolj szigorúnak,,mert én vagyok a banda humor zsákja.6.Azt csinálsz amit akarsz,de vigyázz magadra.-itt egy sunyi mosolyt villantott.-Szóval érezd jól magad itthon.-én csak mosolyogtam.
-Rendben van.Köszönök mindent.-kisétált a szobából én meg utána.5 óra körül volt.A fiúk lent nevettek a nappaliba,mikor lementünk.
-Jah és elfelejtettem a legfontosabbat!Ne előttünk „khm”.Érted amire gondolok.
-Jézusom!Miket gondolsz rólam!
-Csak mert az előbb Zayn kissé beindult.-elindultam a konyha felé.
-Jó,jó nem akarom tovább hallgatni!-nevetve mentem ki csinálni egy szendvicset.Megcsináltam,de jött Niall és megette.-Az az enyém volt.Megetted!
-Csak tesztelem,hogy milyen szendvicset tudsz csinálni.
-Na és milyet?
-Pompásat.Kérek még!
-Megetted azt amit magamnak csináltam,ezért csinálj magadnak!-ismét előpakoltam a hozzávalókat és összeraktam a szendvicsem,amit egy tányérra tettem és a nappaliba mentem vele.
-Zayn nem leszünk jóba a csajoddal?-Zayn értetlenül nézett rám és én is rá.Közben Niall jött be egy szendviccsel.
-Mi a baj gyerekek?-kérdezte Harry.
-Megette a szendvicsem!Nem csinált nekem szendvicset!-mondtuk egyszerre teli szájjal.
-Egyszerre csak egy!Diana?
-Megette azt a szendvicset,amit magamnak csináltam!-néztem szúrósan a szőkére.
-Niall?
-Nem ettem meg,csak teszteltem,hogy finom-e és finom volt,de ő nem csinált nekem többet.
-Talán,ha nem etted volna meg akkor csináltam volna!-ettem a szendvicsem.
-Jó,lehet,hogy meg kellett volna kérdeznem téged.-hajtotta le a fejét.
-Lehet!-vágtam oda flegmán.Mindenki olyan csúnyán nézett rám,hogy kezdtem megijedni.Felálltam és kimentem a konyhába.Csináltam Niallnek 2 szendvicset és kivittem neki.-Boldogok vagytok?-nem vártam meg a választ,bementem a konyhába,elmostam a tányérokat és eltettem őket,aztán felmentem a szobámba.

2 megjegyzés: