2012. december 20., csütörtök

Part 22. Kimondtam!


…-Nincs szükségem talpnyalókra,de azért köszi.-Phoebe visszaült mellém,mert közben leültem.-Nincs szükségem arra,hogy az emberek,mint sztárt kezeljenek,én csak szeretném befejezni a sulit,szóval most ha nem bánod,sok a pótolnivalóm!


Nekiállt másolni a füzetet Lisa pedig felháborodva ment el tőlünk.Osztály főnöki óránk volt.Phoebe szépen másolt.
-Gyerekek van egy új osztálytársatok,gondolom láttátok már.-Phoebe felnézett.-Phoebe gyere ki és mutatkozz be.-Phoebe letette a tollat és kiment.Mindenki jól megbámulta,de ez nem újdonság neki.
-Sziasztok!Én vagyok az új osztálytársatok Phoebe Tonkin,de szólíthattok Phonak.Színészked!Gondolom már sokan láttatok a tévében.Nem szeretném,ha kivételeznétek velem,én csak szeretném befejezni a sulit.-a combjára csapott és visszaült mellém.A többi óra viszonylag gyorsan elment.Phoebenak adtam a füzeteimet,hogy tudjon pótolni.5.óra után Zaynt vártam a padunknál.A barátaival jöttek ki az ajtón,de láttam rajta,hogy fáradt.
-Szia!-derekamat átkarolva húzott magához.
-Szia!-beültünk a kocsiba.Egész úton fogta a kezem,de nem beszélgettünk.Hazaérve felmentünk a szobánkba,aztán én visszamentem a nappaliba.
-Szia Di!-leült mellém a kanapéra Louis.
-Szia Lou!Nem tudod,Zayn hova akar vinni holnap?-nagyra nyitottam a szemem és váltam a választ.
-Nem!Elmentek itthonról?-ő jobban meglepődött mint én.
-Igen,de nem mondta el hogy hova akar vinni.-fontam össze a karjaimat.Felugrottam és az emelet felé indultam.-Mindjárt jövök!-szóltam Louinak.Kopogtam Zayn ajtaján,de nem válaszolt,ezért bementem.Az ágyán feküdt és olvasta valamelyik füzetét.-Zavarhatok pár percre.
-Akár többre is.
-Tudom,hogy nem ez a legmegfelelőbb hely és idő,van kedved egy kicsit sétálni?Csak 10 perc.
-Menjünk!-felvette a cipőjét,a kapucnis pulcsiját és összekulcsolt kézzel indultunk el.Sétáltunk.-Mit szeretnél ennyire közölni?-nézett rám.
-Azt,hogy készen állok rá!
-Tessék?Mire?-húzogatta a szemöldökét.
-Arra,hogy kimondjam azt a bizonyos szót!-elé álltam és a szemébe néztem.-Sze-ret-lek!-szótagoltam,hogy jobban értse.-Szeretlek!Teljes szívemből!-nem reagált sehogy csak állt.Lehajtotta a fejét.Hát be kell vallanom nem ezt a reakciót vártam.Aláhajoltam,hogy lássam az arcát.Mosolygott.
-Én is szeretlek!-magáhozrántott és olyan szenvedélyesen csókolt,ahogy eddig még soha.-Nagyon-nagyon szeretlek!-öleltük meg egymást.
-Én is!-eltolt magától és ismét megcsókolt.-Zayn!Nem kapok levegőt!-annyira szorított,hogy már tényleg alig kaptam levegőt.Egy pillanatra eltolt.
-Sajnálom!-felkapott az ölébe és visszafelé indultunk.
-Zayn van 2 lábam tegyél le!-nevettem,de hiába beszéltem szája fülig ért és csak úgy csillogtak a szemei.Szembe jött velünk 3 lány.Zayn letett a földre,de azonnal összefonta a kezeinket.A lányok egyre gyorsabban közeledtek.
-Sziasztok!Zayn csinálhatnánk egy képet?-mosolygott a 3 lány.Zayn elengedte a kezem és beállt a lányok közé,az egyik lány a kezembe adta a telefonját,hogy csináljak róluk egy képet.
-Lányok,ha megkérlek titeket csináltok rólunk egy képet?-Zayn elbűvölően mosolygott a lányokra,akik bólogattak.Maga mellé húzott.
-Ne Zayn!Nem akarom!-bújtam hozzá úgy,hogy ne látszódon belőlem semmi.
-De akarod!Lécci.-felemelte az állam és lassan megcsókolt.Mire ismét kinyitottam a szemem a lányok eltűntek.Elindultunk haza.Zayn végig ugrált és olyan boldog volt.Aww.Berontottunk az ajtón.Zayn rohant fel a szobájába tanulni.Megbeszéltük,hogy holnap,majd folytatjuk.
-Ennek meg mi a baja?-alsó ajkamba haraptam és levettem a pulcsimat.A 4 fiú értetlenül nézett rám.Niall indulni akart megkérdezni,de visszahúztam.
-Kimondtam!
-Azt a bizonyos szót?-igen szerinted?Ilyenkor olyanokat tudnák mondani,de inkább nem.Csak vadul bólogattam helyette.Hirtelen a 4 srác ölelésében voltam.Ők is ugyanolyan boldogok voltak mint Zayn,mintha ők is átélnék.Hát igen ez az igaz barátság.
-Zayn,már tiszta para volt,hogy mikor mondod ki.-mondta Liam.-Elpakoltuk a bőröndödet a hétvégére!
-Mi?Ti nekem.-elkapott a nevetés erre mind a négyen fapofával néztek.-Jó oké akkor had nézzem.
-Felejtsd el!Nem nézheted meg,de bízz bennünk.
-Hát jó,de ha hazaérek akkor kaptok.-Louis elmosolyodott a többiek nevettek.Odajött és megölelt.
-Haza.-ezt a szót súgta és mindent értettem.-mosolyogtam,aztán kimentem a konyhába.A Harry csinált még dél körül Pizzát amiből megettem 2 szeletet.Zayn evett már.A srácokkal beültünk a nappaliba és néztük a tévét.Olyan 5 óra körül felmentem az emeletre Zaynhez.Kopogás nélkül mentem be és tényleg tanult.Holnap töriből kell felelnie és eddig se nagyon tanult és hát minden jónak egyszer eljön a vége.Inkább becsuktam az ajtót és bementem a szobámba.Betettem a fül hallgatóm elő vettem az egyik tankönyvem.Lefeküdtem az ágyra és bekapcsoltam a zenét.Feküdtem és olvasgattam.Karok simogatták a hátam.
-Befejezted?
-Mára igen.A fiúk elpakolták a bőröndjeinket tudsz róla?
-Igen,de remélem olyan cuccokat tettek el amiket fel is veszek,különben meztelenül megyek ki az utcára.-eltűrte a hajamat az arcomból.
-Szeretlek!-mosolygott és arcomat simogatta.
-Én is szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése