2012. december 2., vasárnap

Part 11. Majd én őrzöm az álmodat


…-Soha többé ne találkozzunk, különben esküszöm megöllek!-fenyegette meg.-Gyere!Indulunk!-megragadta a csuklóm és húzott maga után.


Kihúzott az ajtón és húzott maga után.Sírtam,sírtam és sírtam.Kb. 200 méterrel arrébb megállt és hívott egy taxit.Az hamar megérkezett.Beültetett és beült mellém.Az én címemet mondta be.Hamar haza is értünk.Ő fizetett és kihúzott az autóból.Nem szólt hozzám egy szót se!És ez fájt!Most szükségem lett volna a közelségére,de most pont elutasító kedvében volt.Kivette a cserépből a pótkulcsot és behúzott a házba.Bezárta az ajtót és felhúzott a szobámba.Leültetett az ágyra és a szekrényemhez lépett.
-Zayn!Fejezd be!-kiáltottam el magam.
-Kuss!-kiabált vissza!Még kiabál is velem.Hát mit ne mondjak.
-Menj el!Nem kell,hogy segíts nekem!
-Nem?Hát jó!-nagy lendülettel indult le a lépcsőn és a zárral bénázott.Utána rohantam és megöleltem.
-Ne!Most nem hagyhatsz itt!Sajnálom!Maradj velem!Most maradj itt!
-Azt mondtad nem kell a segítségem,szóval inkább felhívom Tylert,hogy jöjjön haza.-eltolt magától és a telefonját kereste,ami az én kezemben volt.
-Nem akarom,hogy felhívd!-bőgtem tovább.-Azt akarom,hogy te maradj itt!De ha nem akarsz akkor menj!-visszaadtam a telóját és felrohantam a lépcsőn.Levettem a cipőm és leültem az ágyra.2 perc múlva még mindig nem jött.-Áh!!!Nem akarok élni!-leestem a földre és összegömbölyödve sírtam.Trappolással futott fel valaki.Berontott a szobámba.
-Megígérem,hogy nem megyek el!De ne sírj!A szívem szakad meg,hogy így látlak!-felnéztem arcára,ami könnyes volt.-Annyira sajnálom!Ez mind miattam van!Ha nem hívlak ki beszélni akkor a helyeden maradsz és nem akarsz haza jönni.Soha nem fogok megbocsátani magamnak.Tőled se kérek bocsánatot,mert ezt nem kérhetem,hogy bocsásd meg.
-De én... meg akarok bocsátani és meg is fogok.-hozzábújtam,de eltolt magától.
-Nem bocsáthatod meg az,hogy majdnem megerőszakoltak miattam!Én voltam a hibás!-szemembe nézett,de nem sokat láttam a könny fátyol alól.
-Nem érdekel!Szükségem van rád!Soha nem gondoltam,hogy valakinek ezt fogom még mondani!De tessék érted megtettem!Kérlek!Nem ígérem meg,hogy szeretni foglak,de megpróbálom,ha ez az ára,hogy velem maradj!Nem volt még barátom.Még nem voltam szerelmes.De veled megpróbálom.Csak ne hagyj el.-szorosan húzott magához,hogy ne lássam ahogy sír,de ő is sírt.
-Nem teheted ez!
-De igen!-átöleltem és biztonságban éreztem magam.
-De én nem tudok megbocsátani magamnak!Nem megy!Nem akarlak szeretni,de szeretlek!Ki akarlak törölni az emlékeimből,de nem téged lehetetlen.Bocsáss meg kérlek!
-Megbocsátok!-puszit nyomott a homlokomra.-És tényleg megpróbállak szeretni.Ígérem!-suttogtam.
-Menj el tusolni,addig megcsinálom az ágyadat!
-Nem mész el ugye?-emeltem fel a fejem.
-Nem hagylak itt!-felsegített a földről és odaadta a pulóvert és egy bugyit.Elmentem a fürdőbe,letusoltam és lemostam az elkenődött sminket.Mikor elvégeztem mindennel a szobámba mentem.Zayn sehol nem volt.Lerohantam,de sehol se volt.
-Hazudtál!-sírtam el magam ismét,de gyors léptek közeledtek felém.
-Cshhh!Nem mentem el!Itt vagyok!-szorosan megölelt.-Csináltam teát meg szendvicset.Gyere!-lassan kimentünk a konyhába ahol megvárta míg végzek.Mondtam neki,hogy egyen,de azt mondta nem éhes.Felmentünk a szobámba.Ő még mindig olyan elegánsan volt.
-Elmehetsz nyugodtan tusolni,Tylernél meg biztos találsz valami ruhát.
-Rendben köszi.-kimentem,megmutattam neki a fürdőt és Tyler szekrényét.15 perc után egy szürke melegítőben és egy fekete pólóban jött vissza.Beljebb csúsztam az ágyamon,hogy odaférjen mellém.Hozzábújtam,de még nem aludtunk.
-Miért voltál olyan velem mikor megmentettél attól a sráctól?Tényleg nagyon köszönöm,ha te nem vagy akkor…
-Akkor ez nem történik meg.Azért voltam olyan,mert haragudtam magamra,csak abban a pillanatban mikor megláttalak egy szál fehérneműben alatta egyszerűen elöntött a düh és csak azért voltam boldog,mert még időben érkeztem,de ez se nagyon igaz.
-De nem értem,hogy pont abba a házba csengettél be,ahova én is.
-Csak egy megérzés volt.De nem tudom miért nem törtem rá arra a baromra az ajtót elsőre.Miután meghallottam,hogy „Zayn!Kérlek segíts!Zayn!” akkor szakad el a cérna.Nekiugrottam az ajtónak az meg betört és máris bent voltam.
-Te vagy a hősöm!Már másodjára mentesz meg!-mosolyodtam el.
-Hát tudod a második szakmám az a szuperhős!-nevettük el magunkat.-Hétfőn már jössz suliba ugye?
-Aha.De nem tudom,hogy jó ötlet-e,hogy együtt mutatkozzunk.
-Miért?
-Mert rólam eddig tudomást se vettek.És most majd minden csaj engem fog utálni,hogy az enyém vagy.
-De jó ezt tőled hallani.-mosolygott.-Tényleg ma szoknya volt rajtad ez azt jelenti hogy?
-Nem!Ez azt jelenti,hogy Tyler kedvében akartam járni,de tudod mit hiányolok?
-Na mesélj!
-A deszkámat.
-Holnap át jössz hozzánk és akkor visszakapod.Oké?
-Oké.
-Aludj!Majd én őrzöm az álmodat.-megpuszilta a homlokomat és közelebb csúszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése