2012. december 18., kedd

Part 21.Az új osztálytárs.


... -Cshh.A többiek felébrednek!-próbáltam halkan kiabálni,már amennyire azt lehet.
-És?Legalább nem lustálkodnak délig.-húztam meg a vállát.

Megreggeliztünk aztán indultunk.Csendben telt az út.Kiszálltunk és leültünk egy padra.Még volt 10 perc.Zayn elém állt össze fonta ujjainkat és homlokát az enyémnek döntötte.
-Hány órád lesz?-törtem meg a csendet.
-5.Neked?
-Szintén.Délután mit csinálunk?-tettem fel a kérdést mosolyogva.
-Hát… én tanulok,mert holnap dolgozatot írunk.-mondta egy ásítás kíséretében.-De hétvégémet szeretném veled tölteni.Eljössz velem valahova?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Szeretnéd,hogy elmenjek?
-Igen!Akkor holnap 5-kor indulunk.
-De hova?
-Az meglepetés!Induljunk,ne késs el.-lehúzott a padról és összekulcsolt kézzel kísért a termemig.Lassan bementem és leültem a padomhoz,ahol egy barna hajú lány ült kapucniban.
-Bocs ez itt az én helyem!-szóltam neki.
-Lécci had maradjak itt.Adok autogramot,csak had maradjak.-autogram?Minek?A csaj elé hajoltam és belenéztem az arcába.
-Phoebe?
-Cshhh.Lécci ne mond ki hangosan jó!Nem akarom,hogy felismerjenek.-Phoebe Tonkin a helyemen ül.Mit ne mondjak.-Ide férsz te is,de ne szólj senkinek,hogy én vagyok oké?Egyébként nagyon ismerős vagy!-leültem mellé.
-Ismered a Teen Wolf című sorozatot?
-Ki ne ismerné!Tyler Posey a kedvenc szereplőm!-súgta.
-Diana Posey vagyok!-rám nézett és eltátotta a száját.Nem nagy szám.
-Szóval nem csak én vagyok híresség ebben a suliban?-szűkítette össze a szemét.
-Nem!-bejött Miss Hale.Kémia óra volt az első.Nem akartam bajba keverni őt ezért levelezésbe folytattuk a beszélgetést.-Ide jár Zayn Malik is!
-Imádom!De ha jól olvastam valahol,akkor most van barátnője nem?Nem tudod ki az?
-A szünetben majd megmutatom!-itt egy önelégült mosolyt villantottam.Eltettem a papírt és szépen írtam és rajzolgattam.Kicsengettek.Phoebe szorosan mellettem jött lehajtott fejjel.Kiértünk és a Zaynnel közös padunkhoz mentünk felült mellém és igazgatta a kapucniját.Zayn hátulról lehúzott a padról.-Ne!-Phobe a kezem után nyúlt,de nem ért el.
-Diana?-kezeit szája elé kapta,de mikor hátra nézett meglátta Zaynt.Zayn maga elé húzott és a derekamnál átfonta karjait.
-Zayn!Bemutatom Phoebe Tonkint!-Zayn kezét nyújtotta Phobe pedig csillogó szemekkel megfogta.
-Sz-i-a!-hát ez nagyon kemény!Attól félek,hogy a nyála is kicsordul.Zayn elengedte Phoebe kezét,amit ő még mindig ugyanott tartott.Zayn csak aranyosan mosolygott.Zayn felé fordultam és megpusziltam a száját.
-Többet nem kapok?Csak egy kis ösztönzést!-pimasz mosolyt villantott.Magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam,aztán elhúzódtam.
-Boldog vagy?-emelgettem a szemöldököm.Visszahúzott és egy gyors puszival válaszolt.
-Szünetbe ki jössz?Vagy segítesz Phoebenak?
-Segítek neki!Amióta megismertelek titeket egyszerűen több lett a barátaim száma.-mosolyogtam.-Suli után itt találkozunk oké?-összefont ujjainkat néztem.
-Hát persze.-megpuszilta a homlokomat és elindult.Én visszasétáltam Phoebehoz.
-OMG!-megfogta a kezem.-Ezt nem hiszem el!Te vagy a barátnője?Hogy csókol?Ő egy Isten!Jézusom!Megfogta a kezem!-kihúztam a kezem a kezem az övéi közül.
-Nyugi!-szemei nagyok voltak és húúú.Ilyet még nem láttam.Elmosolyodtam.-Én vagyok,de még nem nagyon tudják az emberek.Nagyon jól csókol.-itt szerintem elpirultam,de nem vette észre.Beültünk a helyünkre,mikor becsöngettek.
-És nagyon szereted?Ez hülye kérdés,mert gondolom már mondtátok egymásnak.-már kezdett lenyugodni.
-Nem.-fejét hirtelen felém fordította.
-Mit nem?-mondta egy picit nagyobb hang erővel,mire mindenki felénk fordult.
-Nézzétek!A mi kis Dianánk szerzett magának egy lány barátnőt vagy tévedek?-Lisa az osztály szőkesége.Utálom,de ő az akivel nem foglalkozok.Mindenki Phoebera nézett ő pedig a fal felé fordult.Bejött a tanár nő és máris elkezdődött az óra.
-Mire mondtad hogy nem?-súgta oda miközben a tanár nő írt a táblára.
-Nem mondtam még ki azt,hogy szeretem.-felém fordult és tátott szájjal figyelt.
-De hát odakint olyan…ti most nem jártok vagy ilyesmi?
-De igen,de ezt nem tudom elmagyarázni,ez bonyolult.-ezzel lezártam a témát és írtam tovább.Csendben telt az óra többi része.Kicsöngettek.Nem mentünk ki szünetre,hanem segítettem pótolni Phoebenak.Minden füzetemet oda adtam neki.Lisa és Karol jöttek oda hozzánk.
-Új lány vagy igaz?Gyere velünk megmutatjuk a sulit.-Phoebe rám nézett én meg felhúztam a vállam egy olyan „csinálj amit akarsz” mozdulattal.
-Igen.Nem kell megmutatni,Diana már megmutatta a nagyját,de azért köszi.-intett neki,de nem nézett rájuk.
-Hát jó.Egyébként tetszik a pulcsid.-lehúzta Phoebe fejéről a kapucnit.Gyorsan felugrottam és Lisa elé álltam.
-Én nyertem fogd fel!Ja és elkenődött a szem festéked!
-Tényleg?Hol?-gyorsan az arcához kapott.Nyúlni akartam felé,de Phoebe felállt és elém állt.
-Egyszer úgyis megtudjátok szóval én vagyok az új osztálytársatok!-Lisa felénk fordult és tátott szájjal bámulta Phoebeot.
-Phoebe Tonkin?Annyira örülök,hogy megismerhetlek!Néztem a sorozatod és te voltál a kedvenc szereplőm.Hogy-hogy itt vagy?-annyira talpnyaló,hogy az már fáj.-Ja egyébként Lisa vagyok,Lisa Smith.
-Nincs szükségem talpnyalókra,de azért köszi.-Phoebe visszaült mellém,mert közben leültem.-Nincs szükségem arra,hogy az emberek,mint sztárt kezeljenek,én csak szeretném befejezni a sulit,szóval most ha nem bánod,sok a pótolnivalóm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése