2012. december 6., csütörtök

Part 13.Kivételt teszek



Ők London másik részében laknak,de 30 perc alatt odaértünk.Nagy ház fogadott magas kerítéssel.


-Megérkeztünk!-szólaltak meg lelkesen.
Kiszálltunk a kocsiból és besétáltunk.Zayn végig fogta a kezemet.Furcsa érzés mit ne mondjak,de térjünk vissza.Nem csak kívülről volt nagy,de belülről is ugyanolyan csodás volt.
-Sziasztok!-köszöntek a többiek.
-Hello!-köszöntünk vissza.
-Diana!Téged talpon is lehet látni?-viccelődött Harry.
-Téged pofán is lehet verni?-vágtam rá vissza.Leghervadt a mosoly az arcáról.
-Nyugalom gyerekek!-állt közénk Louis.-Hazza a nappaliba,Diana ti meg nem tom mit akartok csinálni.
-Gyereket!-vágta rá Harry.
 -Ne szólj vissza!Ne figyelj az ilyen megjegyzésekre én se szoktam.-rázta a fejét Zayn,de én nem tudom visszafogni magam.
-Hiányod van barátom?Az elég szar lehet sztár létedre,mivel az ilyen viccek után csak erre tudok következtetni.
-Figyelj!Ha csajt akarnék magam mellé elég lenne megszólítanom egyet és már az ágyamban lenne.Te meg szűz kislányként ne szólj bele a nagyfiúk dolgába.
-Oké!Zayn vezesd körbe inkább Dianát a házban.Harry tőled meg szeretnék valamit kérdezni.-Liam kivonszolta a konyhába Harryt.Ez a srác nem normális.Velem próbál kötekedni,aki legyőzhetetlen?Na mindegy.Zayn húzott maga után és körbevezetett a házban.Nagyon szép házuk van és rendben tartják,de lehet,hogy ez csak véletlen.Zayn szobájában turkáltam addig amíg elment zuhanyozni és nézegettem a cuccait.
-Zayn nem jöttök le beszélgetni,ne sajátítsd ki Dianat.-lépett be Liam az ajtón.
-Zayn éppen tusol,de utána biztos lemegyünk.
-Most is lejöhetsz,nem harapunk.
-A magad nevében mond.-jött lentről a válasz.
-Hát oké.-lementem.Mindenki a nappaliba ült és tévéztek.Leültem a fotelba és kikapcsolták a tévét.Nagy csöndben ültünk.
-Mesélj magadról.-mondta Niall.
-Diana vagyok.16 éves.Van egy bátyám.A szüleim meghaltak.-befejeztem a magamról való mesélést.
-Őszinte részvétünk.-mondták egyszerre,mintha gyakorolták volna.-Mesélj még.
-Nem szeretek beszélni magamról idegeneknek,nem vagyok barátkozós típus.-rántottam meg a vállam,de ők mégiscsak Zayn barátai hát legyen.-De veletek kivételt teszek.-3 srác csillogó szemekkel figyelt,de Harry még mindig adta,hogy ő meg van sértődve.Meséltem nekik magamról tök sok mindent.Közben Zayn is lejött és ő ült a fotelbe én meg az ölébe.Ők is meséltek magukról,még Harry is.Sokat nevettünk és úgy éreztem mellettük elengedhetem magam.Mintha ők is a barátaim lennének.
-És akkor ti most úgy teljesen együtt vagytok?-ezt a kérdést vártam amióta beléptünk.Zaynre néztem.
-Igen,valami olyasmi.-nevettünk együtt.Homlokomat övének döntöttem és adtam neki egy szájra puszit.Harry még mindig olyan nem is tudom furcsán nézett.
-Bocsánat!Kimondtam,de most először és utoljára hallasz tőlem ilyet szóval jól jegyezd meg!-hozzám futott és megölelt.
-Tudtam,hogy meg fogsz törni!-nevette el magát mikor elengedett.Délután 3 óra volt.
-Srácok én nagyon kajás vagyok.Rendeljünk pizzát.-máris fogta a telefonját.-Ti milyet kértek?-sorba leadtuk a rendelést.Én egy Margarita pizzát kértem.Fél óra múlva meg is hozták.Mindenki szépen megette a sajátját.Niall 2 evett meg mire én eggyel végeztem.Mit ne mondjak ő aztán tud enni.Harry lehozta az emeletről a deszkám.Nem is vettem észre.
-Tudsz valami trükköt a deszkával,vagy anélkül?Zayn tud szaltózni.-mondta Harry.
-Deszkával egy csomó trükköt tudok,deszka nélkül talán én is tudok szaltózni,de azt tök rég próbáltam.
-Mutatsz párat?
-Hát most?Oké,de akkor gyertek ki az utcára,mert házban nem nagyon megy.
-Biztos teljesen jól vagy,hogy deszkára állj?
-Igen,ne aggódj.









-Basszus ez nagyon durva!-mondta Niall.
-Ezek amik úgy igazán mennek a többit még gyakorolnom kell.-álltam meg előttük.Mind az 5 srác tátott szájjal figyelte minden mozdulatomat.-Zayn megmutatod,hogy tudsz szaltózni?
-Ezen után már megmozdulni se mer nem hogy szaltózni.-verte vállon Louis Zaynt.
-A kedvemért.-mosolyogtam.
-De csak a tiédért.-bementünk az udvarra és meg mutatta a szaltót.Nagyon ügyes.
-Azt mondtad te is tudsz azt is láthatjuk?-kérdezték.
-De azt rég nem gyakoroltam és nem vagyok benne biztos.
-Légyszíves!-könyörögtek.
-Jó,de akkor ne nevessetek ki,ha elrontom.

Nem találtam jobbat :D

Megmutattam,amit még régen tanultam és nem rontottam el.
-Mi a f***om?!Én ehhez képest semmi vagyok!-esett térdre Zayn.Odafutottam és megöleltem.
-Dehogy vagy semmi,nekem te vagy a minden.-mosolyogtam.A srácok még mindig a sokk alatt voltak.
-Hol tanultad ezt?-kérdezte sokkolva Liam.
-Talaj torna versenyt nyertem,mert 4 évig tornásztam,balettoztam,de spárgázni már nem tudok.12 évesen anyáék halála után hagytam abba mindent,akkor kezdtem deszkázni.De ez is egy tök egyszerű kombináció.Szerintem ti is meg tudnátok csinálni.-a srácok nemet jelezve a próbára ültek tovább.
-Ezt nem is mesélted.-súgta Zayn.
-Nem tartottam fontosnak.-válaszoltam.
-Nem akarod újra kezdeni?
-Nem!Az életem azon részét már lezártam.-elengedtem és felhúztam őt is a földről.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése