2012. december 15., szombat

Part 20. Ez a pizsim!


…-Lehet!-vágtam oda flegmán.Mindenki olyan csúnyán nézett rám,hogy kezdtem megijedni.Felálltam és kimentem a konyhába.Csináltam Niallnek 2 szendvicset és kivittem neki.-Boldogok vagytok?-nem vártam meg a választ,bementem a konyhába,elmostam a tányérokat és eltettem őket,aztán felmentem a szobámba.


Bekapcsoltam a gépem és megnéztem Tyler fent van-e.Nem volt fent,ezért elmentem lezuhanyozni.Vittem magammal a Tyler féle pulcsit + egy bugyit.Fél óra alatt végeztem,aztán ismét a szobámba mentem.Tyler üzent skypeon,hogyha visszamegyek akkor hívjam.Lassan kezdett tisztulni a kép és tisztán láttam a tesóm.
-Szia!-integettem.
-Szia!Te kis lopós!
-Ha kértem volna úgyse adtad volna oda!-nevettem.
-Biztos hogy nem!-nevetett.-Már most hiányzol!
-Te is nekem,de ez mindig így van mikor elmész.-görbítettem le a szám sarkát.
-Zayn kiért a reptérre?Mert nem láttam.
-A géped felszállása után ért oda,de miért nem szóltál,hogy kijön.
-Azt mondta nem biztos.-ezzel lezártuk a témát.
-És milyen újra látni a többieket?
-Hát mivel a díj átadón már találkoztunk,ezért nem nagy szám.-Dylan lépett Tyler mellé.
-Örvendek szépségem!-mosolygott,amin nevetni kezdtem.
-Szia!Nem vagyok szép!-mondtam mosolyogva.
-Szerintem az én húgom a legcsodásabb csaj a világon.-mosolygott Tyler.-Szép a szobád.A fiúk otthon vannak?
-Ne túlozz már!Szerintem is szép.-néztem körbe.-Aha.Lent vannak.-mondtam unottan.
-Mi a baj?-ráncolgatták a szemöldökeiket.
-Majd megoldom.-ráztam a fejem.-Ti egy szobában laktok?
-Aha.Velem kell lenni ennek az idiótának.-rázta a fejét Tyler is.Erre Dylan lelökte a székről.
-Ha nem bánod szépség,most megyünk,mert még vacsoráznunk is kell.
-Jó éjt Diana!-szólt Tyler a földről.
-Sziasztok nektek is!-integettem és kikapcsoltam a kamerát.Kikapcsoltam a gépet,eltettem aztán lefeküdtem az ágyra.Kopogtak.-Gyere!-szóltam ki.Niall lassan lehajtott fejjel jött befelé.
-Én nagyon sajnálom!-leült az ágy szélére.-Bocsi,csak éhes voltam.Lécci ne haragudj!
-Felejtsük el,nehogy már ilyen butaságokon veszekedjünk.Inkább te bocsáss meg,mert én ilyen vagyok,ilyenkor,csak hagyj lenyugodni és akkor minden oké.-mosolyogtam.
-Ez azt jelenti,ha szépen megkérlek csinálsz nekem még egy szendvicset?-felcsillantak a szemei.
-Igen azt.-felállt és elindult lefelé én mentem utána.Ő a nappaliba ment én meg a konyhába.Összedobtam neki egy szendvicset és kivittem.Mind az 5 szem pár rám szegeződött.Odaadtam Niallnek a szendvicset és leültem a kanapéra úgy,hogy a lábaimat magam alá tettem.-Mi van srácok?-ellenőriztem,hogy van-e rajtam ruha,de volt rajtam pizsi.Síri csönd mindenki engem nézett.Harryre néztem,mert láttam,hogy meg akar szólalni.-Mond Styles!-parancsoltam.Louis ül mellettem,mellette Niall és Liam.Zayn a földön,Harry pedig a fotelben ült.
-Húz…
-Jól gond meg mit mondasz!-Zayn megemelte a szemöldökét és pimasz vigyort villantott felém.
-Szép vagy!-mondta gyorsan.Félre fordítottam a fejem és Zaynre néztem.Barna szemei gyönyörűen pásztáztak végig rajtam.A többi srác újból a tévét nézte,de Zayn nem vette le a szemét rólam,a kis aranyos.
-Meg kell szoknotok a látványt,mert ez a pizsim!Fáradt vagyok,ha nem bánjátok akkor lefekszem!-mosolyogtam és lassan kezdtem felállni.Lejjebb húztam a pulcsit.
-Na és kivel?-emelgette Harry a szemeit.
-Szeretnél mellém kerülni?-odaléptem elé és végig húztam az ujjam a kezén.-Nem fogsz!-elfordultam és elindultam.-Jó éjt!
-Jó éjt!-jött a válasz.Már lassan 1 órája hallgatok zenét,mert nem tudok aludni.Az ajtóm lassan nyitódott és egy alak lépett be rajta.Halkan lépkedett felém.
-Mit szeretnél?-suttogtam neki.
-Nem akartalak felébreszteni,csak látni szerettem volna,hogy alszol.
-Nem tudok aludni.
-Szeretnéd,hogy megvárjam míg elalszol?
-Igen.-lefeküdt az ágyam szélére.
- Dúdoljak valami?A húgom akkor el szokott aludni általában.
-Nekem mindegy.-halkan kezdett dúdolni és hangjára,tényleg hamar elaludtam.Fél 2-kor felébredtem.Louis már nem feküdt mellettem.Kimentem vécére,aztán lementem inni.Lassan visszaballagtam és bekapcsoltam az ébresztőm,mert tuti,hogy el fogok aludni.Fél 7-re állítottam,mert Zayn úgy is bevisz.Elaludtam.Az ébresztő hamar felébresztett.Fáradtan keltem ki az ágyból.A fürdőbe indultam,ahonnan Zayn jött ki,fáradtan egy bokszerben.
-Jó reggelt!-lépkedtem hozzá közelebb.Lassan átkaroltam nyakát és hosszú csókot váltottunk.
-Így minden reggel jó!-mondta a rekedtes hangján ami ellenállhatatlan.Átkarolta a derekam és felemelt.A biztonság kedvéért dereka köré tekertem lábaim.Elkezdtünk csókolózni,de nem mozdult.
-Khm.-Louis állt előttünk karba font kézzel.-Elfogtok késni,ha így fojtatjátok!-Zayn letett a földre.Ő a szobájába ment,én meg a fürdőbe.Louis visszament a szobájába.Gyorsan kifutottam a fürdőből Zayn szobájába és egy gyors puszit nyomtam a szájára, aztán vissza.-Hallottam!-kiabált ki,amin csak nevettem.Megmosakodtam,aztán visszamentem felöltözni.Gyors voltam,mint mindig.Bepakoltam a táskámba,aztán lementem.Vittem a deszkám és letettem őket a nappaliba.A konyhában ettem egy tál müzlit,aztán el is mosogattam.Zayn hangos trappolással jött le a lépcsőn.
-Cshh.A többiek felébrednek!-próbáltam halkan kiabálni,már amennyire azt lehet.
-És?Legalább nem lustálkodnak délig.-húzta meg a vállát.




U.I.:Danielle táncol a videoklippben :) tök ügyen és nagyon tetszik a tetkója 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése