2012. december 22., szombat

Part 23. Ki fogom bírni!


…-Szeretlek!-mosolygott és arcomat simogatta.
-Én is szeretlek!


Telefonom csörgése törte meg a csendet.
-Szia!Gyere fel Skypera.-és letette a telefont.
-Ki volt az?
-Tyler,hogy menjek fel Skypera.Itt maradsz ugye?
-Aha.-bekapcsoltam a gépem és az ágyra tettem,elénk.Tyler egyből hívott minket.
-Sziasztok!-zavartan szólt hozzánk.
-Szia!-köszöntünk egyszerre,amin elmosolyodtunk.Zayn mellkasának dőlve feküdtem.-Mi a baj?-szegeztem neki a kérdést.
-Akkor ti még nem olvastátok?
-Zayn!Diana!-kiabált Louis lentől.
-Majd én lemegyek,ti beszéljetek!-Zayn kimászott alólam és lement.
-Mit nem láttunk?-ráncoltam a homlokom.Ellinkelt egy oldalt,ahol én és Zayn voltunk.Az a kép volt kint amit ma csináltak a lányok,ahol csókolózunk.
„Szerintetek szép pár?”-sok kommentelő írta,hogy örül,hogy Zayn boldog,de sok írta: „Hogy néz már ki?Ez lány egyátalán?”
„Ki ez a lány?Ha bárki tud róla valamit írjon komit!”-komiba le volt rólam írva minden.pl.:Tyler Posey húga,16 éves,egy suliba jár Zaynnel,inkább fiú mint lány,deszkázik…stb.
„Zayn boldog mellette,de mellettem boldogabb lenne!”-ehez inkább nem szólok semmit.
-Ezek mind ma kerültek kiírásra!Akarod te ezt?-kérdezte.-Bírni fogod?Még a kapcsolatotok elején vagytok,de hosszútávon képes leszel elviselni az ilyen kommenteket?Még nem mondtad ki,hogy szereted,így talán könnyebb lenne az elválás nem?
-Tyler hagyd abba!-a kelletén hangosabban szóltam rá.-Ki fogom bírni!És egyébként pont ma mondtam ki,hogy szeretem!A hétvégét pedig együtt töltjük!Tyler én szeretem őt!És kivételesen lesz*rom,hogy más mit gondol!Számomra az a fontos,hogy boldog legyek!Tudom,hogy te is ebben támogatsz engem.
-Jó,ha te így gondolod,akkor legyen!Én nem ellenzem a ti kapcsolatotokat,tudod,csak féltelek!Ja és akkor gratulálok,hogy megtaláltad a szerelmet!
-Most megyek,kipihenem magam,majd vasárnap mesélek.Szeretlek!Szia!
-Én is!Szia!-kiléptem a Skypeból és végig olvastam azt a cikket amit rólunk írtak.Beírtam Google-ba a nevünket és máris egy csomó kép és cikk meg minden jött ki.Egy csomó kép amin a suliban vagyunk,a parkban,sőt még a díj átadóról is.Kikapcsoltam a gépet és elraktam.Szó szerint le viharoztam a földszintre.
-Diana!Olvastad?-a srácok félve néztek rám.Odamentem beírtam a keresőbe és megmutattam a képeket és cikkeket,de nem szóltam semmit.-És mit szólsz hozzá?-Zayn aggódva nézett a szemembe.Magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Azt szólom hozzá,hogy a hétvégét együtt töltjük és…még jó sok időt.-a végén elmosolyodtam és megöleltem.A fiúk fütyültek a kanapén.Kimentem a konyhába,megittam egy pohár vizet,ettem egy almát aztán visszamentem.-Srácok én kipihenem magam előre!Jó éjt!-Zayn arcát megsimogattam és megcsókoltam.-Szeretlek!-mondtam ki hangosan a mostantóli kedvenc szavamat.
-Én is nagyon szeretlek!-megpuszilta az arcomat és engedett menni.Fent gyorsan lezuhanyoztam,felöltöztem stb.Visszamentem a szobámba,befeküdtem az ágyba és rá 10 percre aludtam is.
*Másnap reggel*
-Diana ébresztő!El fogtok késni!-Louis ült az ágyam szélén.
-Jó sietek!-mondtam kómás hangon,de nem nagyon gondoltam komolyan.A suliból majdnem elkéstünk,de beértünk.A 5. óra után megvártam a kocsinál Zaynt.Phonak elvittem a többi füzetemet és megbeszéltük,hogy tanul belőlük meg másol,aztán majd hozza őket vissza.Pho egy nagyon kedves,aranyos lány,aki nem szállt el magától,a hírnév miatt.Órák után még hazamentünk.Fél 5-kor indult a gépünk,de még mindig nem engedték,hogy megtudjam,hogy hova megyünk.Egy-egy bőröndnyi ruhát kaptunk,de nem tudom minek annyi.A srácok álruhában kísértek ki minket és a nagy búcsúzkodásban arra se figyeltem,hogy melyik gépre szállunk.A felszállásnál kishíján eltörtem Zayn kezét annyira szorítottam,mert most ültem először repülőn.
-Mond már el hova megyünk!-kérleltem Zaynt.
-Sajnálom,de nem!Majd megtudod,amikor odaérünk,a pontos helyre.
-De nem kötöd be a szemem,meg ilyenek.Ugye?-elmosolyodott.
-De igen,mert nem akarom elrontani a meglepetést.
-Mond el és majd meglepődök ígérem!-kezemet a szívemhez tettem.
-Nem,nem!Nem mondok semmit,de hamarosan odaérünk.-Tylernak mondtad,hogy a hétvégét kettesben töltjük?
-Mondtam,de ne tereld a témát!Lécci,mond el!-kezét még mindig szorongattam,és egyre közelebb csúsztam hozzá.
-Nem terelem,csak kérdeztem.-mosolyogott.-Megkönnyítenéd,ha nem kérlelnél.-abbahagytam a kérdezősködést és a vállára hajtottam a fejem.Elaludtam.-Diana!Kincsem!Ébresztő!-Zayn édes hangjára ébredtem.Bekapcsoltam az övem és megpusziltam őt.A gép lassan leszállt,de az ablakon bezzeg nem néztem ki én hülye,pedig láthattam volna,hogy hova jövünk.Ahogy a gépről leszálltunk Zayn bekötötte a szemem egy fekete kendővel.Az emberek,angolul és valamilyen furcsa nyelven beszéltek.A bőröndjeinket Zayn húzta,én meg kapaszkodtam a karjába.Beültünk egy Taxyba.Egy hotelhoz mentünk.Szememen,még mindig rajta volt a kendő.Zayn kikérte a kulcsot és lifttel mentünk fel a hatodik emeletre.Sötét volt már,csak fény foszlányokat láttam.Beléptünk a szobába.Le akartam venni a kendőt,de Zayn a kezem után nyúlt.Kivezetett az erkélyre.Lassan vette le kandőt,de maga felé fordított.
-Zayn Jawadd Malik igyekezz már!-sürgettem.Levette a kendőt,az volt az első,hogy megtöröltem a szemem.Gyönyörű arcvonásai a fényben csodásan rajzolódtak ki.Megfordultam és a korlátba kapaszkodtam.A látvány gyönyörű volt.Zayn átkarolta a derekam és a vállamra tette a fejét.
-Tetszik?-megszólalni nem tudtam annyira gyönyörű volt.

2 megjegyzés: